درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق ان باشد که حیرانت کند!!!!! و آدرس raha1322.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 4643
تعداد مطالب : 34
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

عشق ان باشد که حیرانت کند!!!!!
loveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee




 جوابم نکن

 

جوابم نکن مردم از نا امیدی 
شاید عاشقم شی خدا روچی دیدی 
خیال کن جواب منودادی اما 
عزیزم جواب خدا رو چی می دی

همین جوری اشکام سرازیر میشن 
دیگه از خودم اختیاری ندارم
من از عشق چیزی نمی خوام به جزتو 
ولی از تو هیچ انتظاری ندارم

صبوریم کمه بی قراریم زیاده 
چقدر بی قرارم من صاف وساده 
عزیزم چقدر سخته دل کندن از تو 
عزیزم چقدر تلخه کام من از تو

نزار زندگیم راحت از هم بپاشه 
جوابم نکن مردم از بی جوابی 
یه چیزی بگو پیش از اینکه بمیرم 
به خوابم بیا پیش از اینکه بخوابی

شب از نیمه های زمستون گذشته
به خوابم بیا پیش از اینکه بمیرم
اگه پا به خوابم گذاشتی عزیزم

یه چیزی بگو بلکه آروم بگیرم 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 25 مرداد 1391برچسب:, :: 14:1 ::  نويسنده : raha solati